Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 29 augusti 2009

Av Annelie - 29 augusti 2009 23:53


Oj, ikväll blev det till att blogga sent... Klockan är snart midnatt och jag har precis kolla klart på filmen "Män som hatar kvinnor!" . Den var precis lika bra som boken!!! Ser fram emot nästa film!


Annars har dagen flutit på bra. På förmiddagen åkte Chrille och Olle upp till Bredstorp där Olle hade fotbollscup. Jag tog Cajsa och Petter med mej på stan och handlade lite kläder till dem! När vi var klara åkte vi upp för att titta på Olle och hans kompisar en stund.


Otto och Olle på planen!


Petter, Farmor, jag, Farfar, Cajsa och Soya.


 Soya tyckte det var lite långtråkigt på fotboll så hon följde med mej och de äldre barnen hem efter en stund.


 På eftermiddagen hade Olle äntligen sin första hockeyträning... Som han väntat på sen slutet på förra säsongen..!


Skogstrollet Soya!


Med barr i frissan efter en raid in i skogen... Det ska ju synas att man är ett troll!


Nu ska jag sova för att ladda batterierna inför morgondagen, när j-18 har cup i ishallen och jag ska hjälpa till att servera mat till grabbarna. Det blir  till att gå upp tidigt... Cajsa ska till Vetlanda och spela fotboll. Hade gärna åkt med dit och tittat på henne oxå, men jag har lite svårt att dela på mej...


Go natt!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards