Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Annelie - 27 augusti 2009 22:08


Idag har jag inga kort att visa... Men det får gå bra ändå!


Har jobbat mellan 8.30 och 16.45 idag. Det har varit en lugn dag på jobbet och det känns skönt, eftersom jag varit ganska stressad de senaste dagarna! När jag kom hem diskade jag och sedan satte jag igång med stryktvätten igen! Det tar aldrig slut!!! Har tvättat en del oxå... (så att strykhögen fylls på!) Cajsa tog Soya med sej på en lite promenad i början av kvällen. Eftersom hon inte får (och inte vill) ha henne lös när hon går ensam med henne, hade Soya mycket spring i benen när hon kom hem. Hon tyckte att hennes matte var enormt tråkig när jag bara satt och parade ihop strumpor... Men när Chrille kom hem från föräldramöte i j-20 och efter att han handlat lite, gick vi en sväng till med Soya. Hon sprang lös hela vägen och busade av sej ordentligt! Vi lekte och tränade på vår lilla fotbollsplan här i området. Hon är så duktigt på inkallningen. På valpkursen säger de att man ska kalla in valpen med ryggen mot hunden, men vi har hela tiden tränat med att ha vårt ansikte mot Soya. När hon kommer sätter hon sej på vår vänstra sida (ibland bredvid, ibland snett emot). Så det känns konstigt att helt plötsligt ändra det... Så vi kör som vi alltid gjort! Det fungerar ju bra!


Nu ska jag lägga mej och läsa en stund... Väntar med att sova tills Petter kommer hem från sin träning. (som slutar 22.30) Sen ska jag sova som en stock fram till 6.30 i morgon!


Ska försöka ta lite kort i morgon!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards