Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av Annelie - 28 augusti 2009 23:51


När jag kom hem från jobbet idag, hade jag huvudvärk och var skittrött... Men hann inte vila för vi åkte upp till ishallen direkt och Olle provade ut joggingdress och värmeställ, som hans hockeylag beställer.

När jag kom hem, duschade jag och fixade till mej, så gott det går...


Hämtade upp Carina och åkte sedan till Agnetha. Vi var ett gäng från jobbet som träffades och åt och drack flabbade. Agnetha och Majsan har just slutat hos oss, så de ville bjuda på lite gott! Och det var verkligen gott! Agnetha hade gjort goda pajer och god  sallad, medan Majsan gjort två olika äppelkakor med vaniljsås! Mums!


Agnetha, Majsan, Ancie, Eva (skymd), Michan och Carina på vänster sida av bordet.


 Bibbi, Louise, Jane, Ingela och Pia på högra sidan av bordet.


Agnethas 9 åriga hund Ludde, som är en blandis mellan dalmantiner och flat coated retriver. Han är hur söt som helst, men har en enormt snärtig svans... Får nog blåmärken efter att han viftat med den intill ens ben... :)


Go natt! Nu är det dax att sova!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards