Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av Annelie - 6 augusti 2009 20:21


När jag jobbade åkte resten av familjen och badade. Olle följde med Otto och hans familj till Örserum och badade. Sen åkte Chrille, Petter, Cajsa, August och Soya till Torpa brygga och badade. Soya har blivit lite modigare i vattnet nu, hon går ut så magen nästan blir blöt!!




Det är väldigt vackert runt sjön Sommen!



Soya tar igen sej efter badet.



När vi kom hem från promenaden förut sprang Cajsa och Olle i vattenspridaren. De lurade in Soya i strålen med en boll och leksaker...



Soya blickar ut över sina domäner.


Sitter just nu och tittar på Sommar med Ernst. Han skulle hemskt gärna få komma hem hit och fixa iordning! ;) Men då hade jag väl behövt städa lite först... Ska nog göra det lite senare ikväll, när det blivit lite svalare ute... Petter håller på och fixar disken så jag får väl hänga på! I morgon jobbar jag bara till 11.30 Skönt! Då blir det till att åka hem och packa. Chrille och jag åker till Göteborg tillsammans med syrran och hennes man på lördag. Vi ska se Madonnas konsert på Ullevi. Eller se vet jag inte (vi har nog de sämsta platserna... ) men lyssna kan vi ju alltid! Jag kommer nog inte kunna slappna av, med Soya hemma tillsammans med barnen... De löser det säkert, men vi är ju så långt borta att vi inte kan åka hem på en kvart om det händer nåt... Fast svärmor och svärfar är hemma som stöd! Det går nog bra!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards