Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 4 augusti 2009

Oro

Av Annelie - 4 augusti 2009 22:14


I morse vägrade Soya att äta... (första gången)... Hon ville inte gå ut och kissa, utan jag fick bära ut henne och då gjorde hon det. Sedan gick hon direkt in och la sej och sov. Det hör inte till vanligheterna... I vanliga fall äter hon skålen ren, går ut och kissar och sedan börjar hon leka med allt som kommer i hennes väg! Så jag började direkt oroa mej. Intalade mej att det inte var nån fara, men hela förmiddagen på jobbet tänkte jag på vad det kunde bero på att hon var så slö! Men fick meddelande av Chrille mitt på dagen att hon ätit, men ändå varit väldigt trött och slö. När jag kom hem på kvällen kom  hon igång, och körde järnet fram tills för en liten stund sedan då hon slocknade på altanen... Så det är nog inga större fel på henne! Hon har ätit ikväll oxå och det känns ju alltid bra!



Visst har hon växt en hel del! :))


Sätter in ett underbart kort på Soya och hennes pappa oxå som "farmor" Pernilla tagit!




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards