Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Annelie - 17 augusti 2009 19:58


Oj, vad höstigt det är ute nu...! När vi gick en sväng tidigt i morse Soya och jag kändes det i luften att hösten inte är långt borta! Men jag gillar den här årstiden när man får krypa in, tända en brasa och ljus och sitta med en kopp te och läsa en bra bok! Det känns oxå som om allt lugnar ner sej för att sedan ta fart framåt jul igen.


Har beställt kräftor av min jobbarkompis Bitte idag! Det är ju oxå ett gott hösttecken! Mums...



Olle och Soya leker med filten.



Ikväll har vi gått en ganska lång sväng, Chrille, Soya och jag. Men när vi närmade oss hemma kändes det som om Soya hade hur mycket energi som helst kvar. Så vi stannade på fotbollsplanen och tränade lite. Inkallning, sitt och ligg går som en dans nu! Hopp och skall kan hon oxå, men det försöker vi inte lägga så stor energi på... Känner att det är viktigare att hon kommer när vi ropar!


I morgon ska jag jobba 8.30 - 17... Så vi har bestämt träff med min kompis Lena kl 6.45 i morgon bitti för en skön morgonpromenad! Måste lägga mej lite tidigt ikväll bara, så jag inte är lika trött i morgon som jag varit idag...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards