Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Annelie - 10 augusti 2009 20:47


 Vädret har varierat idag, på min sista semestervecka! Förmiddagen var varm och kvav! Sen på eftermiddagen kom (äntligen) åskan och regnet! Låter kanske konstigt, men med åsk-huvudvärk och svettningar är det skönt när det brakar loss! Vi hade en enorm tur för i kväll hade Olle fotbollsträning och då var det uppehåll. Vi passade på att gå med Soya i skogen under tiden och när vi kom hem började det regna igen. Så ibland går det våran väg... ;) Men nu hoppas jag det blir lagom varmt och skönt resten av veckan och det räcker om det regnar på nätterna!!!


Idag har jag, förutom att vara taxichaufför, sytt gardiner och målat om lite hyllor! Himla kul att göra nåt som man blir nöjd med, utan svordomar och tårar... ( Min familj har hört en hel del när jag försöker sy och fixa hemma...)

Sen har jag skjutsat ungar på olika träningar... Olle hade basketskola i idrottshuset på morgonen, sen har jag kört en hel del turer till ishallen och fotbollsplanen... ( Petter o Cajsa brukar cykla själva, men när det regnar och åskar kör jag dem gärna) Det börjar nu, med alla turer till ishallen... Petter och Chrille är uppe där nu ikväll och tittar på match... Och på lördag åker de till Norrköping och spelar! Och det är mitten på augusti! Tur att jag har Soya, som håller mej sysselsatt när de andra är borta!



Soya har fläkt ut sej på gräset efter en lång lekstund på trädgården.



Och Soya har fläkt ut sej på altanen efter promenad i skogen!


I morgon bär det av till frissan med mej... Hoppas jag kan visa mej ute sedan! Nädå,hon är jätteduktig, min frissa Therese, och jag brukar alltid vara nöjd när hon klippt mej.


Ha en skön måndagskväll!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards