Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av Annelie - 20 augusti 2009 22:38


Idag har jag jobbat till kl.16.45 Och kl. 17 började vi månadens personalmöte som höll på till kl. 19. Efter att ha jobbat sedan kl. 8.30 kände jag mej enormt trött när jag kom hem... Jag la mej och vilade en stund. Sen hade jag tänkt ta tag i stryktvätten, men det började en hel del intressanta friidrotts grenar på tv, så jag hamnade där! Alltså finns stryktvätten fortfarande kvar...! Men skulle bli väldigt snopen om någon tog den, så jag antar att jag får stå där i morgon. ;))


Eftersom vi tittade på Bolt, Green och co så blev det en sen kvällspromenad med Soya. Vi gick i skogen och det var väldigt mörkt. Men det är praktiskt med en hund som har vita ben och svans... Vi såg henne ganska bra! En bit av vägen var belyst med lampor och då kändes tryggare trots att hon var lös. Men då såg vi på håll att det kom en karl springande med bar överkropp... Jag tänkte direkt att det var skönt att ha Chrille med sej och även vakthunden Soya... Men när han kom närmare såg vi att det var Christer Josefsson (Pappa till Petters kompis Eddie) som var ute och motionerade.¨Och Soya som body guard är väl inte heller så lyckat..?


När vi kom till Bredstorp gick Soya med bestämda steg fram till vattenslangen utanför tennisbanorna, som hon inte kan passera utan att få lite vatten... ( Hon hade gjort likadant på förmiddagen när farmor och farfar gick med henne.) Stannade till i ishallen och tittade en liten stund på Petters träning. Det är så skönt att hon inte är rädd där, utan sitter lugnt på läktaren och tittar på isen. Eftersom  vi spenderar en hel del tid där...



I mörkret med läskiga gröna ögon!



Den sedvanliga vattenpausen...


I morgon jobbar jag bara till halv tolv... Känns ganska ok, allra helst eftersom jag beställt sol och varmt väder... :P

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards