Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Annelie - 2 augusti 2009 17:44


Ytterligare en dag med toppenväder! Olle, Soya och jag började dagen med en promenad. Olle vill helst att hon är kopplad, dels för att då kan han träna på att hålla i kopplet ifall han köper en egen hund nån gång.... ( hans egna ord...) och så är han väldigt orolig för att nåt ska hända Soya. Han känner sej säkrare om hon inte springer lös. Han var ju med när mopeden höll på att köra på Soya och blev väldigt rädd då. Så jag kan förstå honom!


Mitt på dagen gick Cajsa, Olle, Soya och jag ner till skolan och tittade på när Petter och hans kompisar spelade streethockey. Soya tyckte det var jätte kul! Hon sprang efter bollen och jagade klubborna!! Olle blev oxå glad eftersom killarna undrade om han ville va med.


Annars har jag inte gjort så mycket idag... Slappat, kurerat huvudvärk och lekt med datorn... Har inte ens lagat middag... Hmmm... Pizza är ju alltid uppskattat i detta huset!


Soya har oxå tagit det lugnt idag! Hennes favoritplats är en jordhög i hörnet av trädgården. Där gräver hon gropar som är sköna att sova i.




Cajsa visade oss ett program där man kan leka lite med sina kort! Och det har jag gjort!



Hittade även några gamla kort...



Petter 10 år. (2003)



Cajsa 9 år (2004)



Olle 2 år med sin älskade kanin Kacka. (2003)



Alla tre huliganerna julen 2004.


Nästa vecka är det dax för jobb igen! Har inte riktigt lust med det... men men... vad gör man? Är ju i alla fall ledig veckan efter det igen... Så jag ska nog klara mej!




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards