Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Annelie - 31 januari 2010 09:00

Just nu är det - 18 grader ute! Lite väl kallt! Har precis skjutsat upp Chrille och Petter till ishallen. De ska till Jonstorp i Skåne och spela match! Jag tog Soya med mej, (hon hade behov att uträtta...). Med risk för att verka tjatig, men hon ÄLSKAR ishallen! Nu stod ju hela j-18 laget där som hon kunde hälsa på! Och sen när bussen, som de skulle åka med, kom, skulle hon äntligen in i den och hälsa ett varv till på killarna som hunnit sätta sej!   

Är lite orolig för Petter, som hade huvudvärk när han vaknade... Och när vi åkte upp sa han att han mådde illa... Men jag tror det beror på att han tog en alvedon innan han ätit frukost! Sa till honom att äta ganska snart i bussen. (Han har svårt att äta på morgonen så han hade nog hellre väntat ett tag till...)


I eftermiddag skulle Olle och jag åkt med hans lag till Eksjö för cup. Men han är fortfarande förkyld och hans ena öga är alldeles rött och irriterat! Så hans tråkiga (men omtänksamma) mamma sa att han får allt stanna hemma och kurera sej! Vi ska till Västervik om två veckor på en annan cup, så vi satsar på den!


Istället får jag lite tid över för tvättstugan och lite städning i Olles rum! (Att det ser ut som en rövarkula är milt sagt!)


Ha en skön söndag i solen!   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards