Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Annelie - 21 januari 2010 09:45

Som ett brev på posten kom feber och smärtor på Olle, efter sprutan igår. Så idag är jag hemma med  honom. Passar på att ta det lugnt nu på förmiddagen, sen ska jag fixa lite här hemma. Och senare i eftermiddag åker jag till jobbet på personalmöte!

Har precis varit ute på en liten sväng med Soya i skogen. Hann inte gå så långt innan Olle ringde och undrade när vi skulle komma hem igen... Så det fick bli en kortare sväng än planerat! Får ta en längre sväng senare.


Sitter och tittar på nyhetsmorgon. De pratar om Victorias och Daniels bröllop! Jösses vilket ståhej! Tänk vad alla dessa pengar, som läggs på detta, kunde göra nytta på andra ställen. Forskning, sjukvård och u-lands hjälp! Om de skar ner allt till hälften, skulle det säkert vara en tillräckligt prålig tillställning ändå!


Nej, nu ska jag läsa lite innan Olle och jag ska fika.


Ha en bra dag!   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards