Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Annelie - 29 januari 2010 18:20

Eller inte riktigt än... Snart kommer Chrille hem och jag skulle bli väldigt glad om han ställer sej vid spisen och fixar lite att äta ... Det står tacos på menyn! Det är ganska vanligt förekommande hos oss, men ungarna älskar det och det är ju väldigt smidigt att göra.


Idag har jag jobbat en liten stund på morgonen. Det är ju skamligt att säga att jag var helt slut efter den lilla stunden... Men när jag kom hem la jag mej och sov i ett par timmar....!!!! Men behövde antagligen sömnen, för nu är jag pigg och mer aktiv.

Olle har varit hemma idag oxå, men mår bra nu. Han har varit som vanligt hela eftermiddagen!


Petter har skött promenaderna med Soya idag, förutom nu på sena eftermiddagen. Soya och jag har just varit ute en sväng. Hon behöver inte så långt nu, när hon får pulsa i snö upp till halsen. Och jag klarar inte av att gå så långt....(iaf om jag väljer att gå i skogen.)  Kondisen kunde ju varit bättre!


I morgon ska Cajsas bandylag spela match i Vetlanda. Jag skulle egentligen köra dem dit. Men Cajsa känner sej yr och inte alls pigg, så hon stannar hemma. Och då följer jag ju inte med heller... Jag hade tänkt ringa Annette, som bor där, och som köpte två av Soyas bröder. Skulle varit kul att träffa dem och låta hundarna leka. Men det får bli en annan gång. Istället har jag fått sms av Rothkos matte Lena. Så vi ska träffas i morgon och träna lite och låta hundarna leka mycket!


Ha en bra kväll!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards