Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Annelie - 4 januari 2010 16:33

I eftermiddag åkte Cajsa, Olle, Soya och jag ut till Malingskog för att leka i snön.

  Cajsa kastar snö på Soya.



  Vi tog med Soyas favoritboll, och den är mycket uppskattad!!!



  Soya och Olle.



  In action.



Två kompisar!


När vi skulle gå till bilen för att åka hem igen, kom en annan bil och tutade på oss. Jag kände inte igen bilen och undrade givetvis vem det var. Då såg jag att det var Soyas kompis Sigge med sin matte och hennes dotter. Då blev det livat värre igen!

   

Soya har lite svårt att hänga med Sigge i svängarna, men hon är smart och vänder helt plötsligt håll och möter honom istället och då har han ingen chans att komma undan...


Nu ligger hon helt utslagen i sin säng. Trött efter lekstunden! Själv ska jag fortsätta läsa, så jag blir färdig någon gång!


Ha det bra!     

Av Annelie - 4 januari 2010 11:13

Vaknade halv 5 i morse och såg andra och tredje perioden i hockeyn, och just då kände jag att jag skulle behöva lite mer ledigt... Så jag ringde jobbet och kollade om jag kunde ta semester idag och i morgon, och det funkade!!!! Så jag gick en kisserunda med Soya, skjutsade Chrille till jobbet och när jag kom hem kröp jag ner i sängen igen... Sov till efter 10 när Olle väckte mej! Åt frukost och tog med Soya på en halvtimmes promenad. Och här sitter jag nu och njuter av ledigheten!!!   


Hoppas på att vår nya kamera kommer idag, som vi beställt på nätet. Cajsa har oxå beställt en! Ska bli kul att se om de funkar bra!


Nu ska jag fortsätta läsa i "Fyrvaktaren". Har lite kvar innan jag kan lägga den åt sidan!


Ha en bra dag!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards