Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Annelie - 6 januari 2010 18:56

Den nya kameran kom igår!!! Chrille hade fått sms om att den kommit, så direkt efter hans jobb hämtade vi dem! Cajsas var snarlik våran, bara en äldre modell. Det har tagit ett tag och lära sej den, men man blir väl bättre ju mer man använder den! Har inte tagit så många bilder som jag kan lägga in här, för när jag har varit ute med Soya har det snöat så mycket, men Cajsa fick till en del fina, som jag lånar.

Jag testade att plåta i skogen ikväll, men det blev mest bara snöflingor överallt...


     Cajsa och hennes kompis Rebecka gick med Soya lite tidigare idag och fick en del bra bilder!


 

Åter igen med sin älskade boll ute i snön... Det gäller bara att komma ihåg att ta in den igen efter lekstunden.... Annars är den som en isbit!!!!


Jag kan rekommendera en bra blogg, som ni kan gå in på! Det är min lille son Olle, som själv bloggar. www.olllle.bloggplatsen.se Kolla in den!


Ha en skön avslutning på veckan och hoppas det blir behagligare för er uppe i Dalarna!!! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards