Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Annelie - 19 januari 2010 15:30

Är precis hemkommen från jobbet och klockan är bara halv 4. Skulle vilja gå ut och leka med Soya och Olle i snön, skulle behöva plocka undan ren tvätt, skulle behöva städa hos kaninerna... Men jag ORKAR inte! Skulle kunna somna här och nu och sova fram tills i morgon! Nädå, inte riktigt, men är fruktansvärt trött! Chrille håller på att laga lite mat, och efter jag ätit kommer jag krypa ner under täcket och sooooooova. Måste nog ställa klockan, om jag inte ska bli liggandes hela kvällen! Sen när jag vaknar upp igen, pigg som en mört och vacker som en rosenknopp (?) ska jag ta med Soya på en promenad! Eventuellt skulle Olles hockeylag åka kälke och pulka i backen, som ligger här i vårt bostadsområde. Då kan Soya och jag gå dit och ha lite kul tillsammans med killarna!

Hon älskar att vara med på ungarnas aktiviteter. Igår var hon med Cajsa när hennes lag tränade bandy. (Fast Cajsa tränade inte.) Efteråt fick hon följa med in i omklädningsrummet! Gissa om svansen gick i ett! Cajsa hade fått hejda henne så hon inte skulle springa in i duschen.... Det är så himla kul att ha en glad och framåt hund, som älskar folk och andra djur!


Nu är maten klar! John Blund väntar!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards