Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Annelie - 20 januari 2010 19:12

När jag slutade idag hämtade jag Soya och Olle hemma. Hade tid hos Annika´s hundvård! Hon klipper, trimmar osv, hundar. Pratade häromdagen med henne om hår i öronen... Jag tycker det är svårt att ta bort det på Soya, så Annika lovade att hjälpa mej. När vi kom till hennes salong blev Soya jätteglad! Eftersom Chrissie och Mynta, Annikas schäfrar, var där.... Men bakom grindarna.... Soya trodde nog att hon skulle få leka, men tyvärr var besöket inte så mysigt... Annika tog bort lite hår, och Soya var jätteduktig!!! Hon gillade det inte, men skötte sej bra ändå. Hon verkade ganska glad när vi gick därifrån...!


Därefter åkte Olle och jag till biblioteket! Jag lånade lite hundböcker. Bl a om allmänlydnad, hundpsykologi osv.


Och sedan åkte vi till vårdcentralen och Olle fick spruta nr 2 av svininfluensavaccinet. Det gick mycket snabbare den här gången. Köade bara i 20 min. (Förra gången väntade vi i ca 3 timmar...)


Har sovit en timme, är trött idag med. Men ska sätta lite fart nu och fixa lite här hemma innan jag bänkar mej framför Morden i Midsommer!


Ha en skön onsdagskväll!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards