Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Annelie - 28 januari 2010 21:26

Jag antar att ni börjar bli trötta på mina bilder på Soya i snön... Men här kommer ytterligare några till!

     

Inatt och idag har det ju snöat väldigt mycket, och det gillar Soya! Hon nästan simmar i den djupa snön!!! Och hon ser verkligen jätteglad ut!


I morgon får Olle hålla sej hemma från skolan oxå. Jag ska jobba en stund, men Petter är ledig från skolan, så han håller lite koll på lillebrorsan!


Holavedsgymnasiet spelade jättebra idag i Borås. De vann med 4-1 över Gislaved, 3-3 mot Mölndal och vann med 3-0 mot Borås! Petter hade gjort ett mål och 3 eller 4 assist! Så idag är jag en stolt mamma!


Nu har vi tittat på "Robinson" och Olle ska lägga sej. Och jag med....


God natt!  

Av Annelie - 28 januari 2010 06:56

Som jag befarade vaknade Olle halv ett i natt, med feber. Jag känner mej oxå febrig, men det beror nog på sömnbrist... Efter att Olle vaknat sov han mellan Chrille och mej. Men ingen av oss har sovit speciellt mycket, eftersom den lille killen har en tendens att gnissla tänder... Så det har han även gjort inatt, rakt in i mitt öra...! Klockan 5 ringde alarmet, eftersom Petter skulle upp... Han har åkt till Borås idag, med hockeygymnasiet för att spela 3 matcher. De hade avresa kl halv 6. Så Chrille skjutsade upp honom till Bredstorp innan han åkte till jobbet. Passade på att ringa jobbet och meddela VAB, (så att jag kunde krypa ner jämte Olle igen och ta igen lite sömn...), men nån hade glömt att sätta på telefonsvararen på jobbet igår... (Det är så smidigt med den eftersom man inte behöver gå upp kl 6.15 och ringa... ) Så jag la mej en stund, och försökte att inte somna... Ringde jobbet kvart över 6... Efter det tänkte jag sova tills kl. halv 8, då jag måste ringa Olles skola. Men då börjar fröken Soya gnälla och avisera utgång! Så det var bara att dra på sej byxor, skor och jacka och pulsa ut i snön... (Mycket snö!). Nu är jag tillbaka i sängen, och ska snart ringa skolan... SEN ska jag sova!!!!


Good Morning!  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards