Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Annelie - 26 februari 2010 22:04

Ja, äntligen har det varit plusgrader idag!!! Och det har regnat en del! Det var faktiskt så att Soya var smutsig om tassarna när hon kom hem från promenaden... Och snön har faktiskt sjunkit en hel del! Toppen!   Men nästa vecka skulle det bli kallare igen och snöa mer!


Ikväll är Cajsa ute och äter med sina kompisar och Chrille och Petter har varit uppe i ishallen och tittat på j-20. Så Olle och jag har varit ensamma hemma ikväll. Jag hade egentligen tänkt börja måla i Cajsas nya rum, men orkar inte. Gör det i morgon istället!


    


Ha en bra helg!

Av Annelie - 26 februari 2010 05:53

Då var det fredag igen och det känns ganska bra! Fattar inte hur fort veckorna går! Men helgerna går ju ännu fortare...


Har åkt på en rejäl förkylning... Med halsont, täppt näsa och ett huvud som känns som om det är en ballong! Det känns ju alltid värst på kvällen, natten och morgonen och just nu när jag nyss vaknat kan jag säga att jag helst inte hade åkt till jobbet idag och umgåtts med 23 barn.... Men snart när jag varit uppe en stund och fått i mej lite frukost kommer jag känna mej bättre! Fördelen med mitt jobb är att vi alltid är ute 1-2½ timme om dagen och det gör att skallen känns bättre och man klarar av resten av dagen. För ljudnivån är väldigt hög emellanåt! Och det klarar man ju inte så länge med en ballongskalle...


Är lite nedstämd oxå, eftersom varken dam- eller herr- kronorna lyckades med det som jag trodde skulle bli OS höjdpunkter. Men men, det kan ju inte alltid bli som jag vill... Tyvärr....! Glädjer med åt alla skidframgångar istället!


I eftermiddag ska jag och Cajsa åka till Colorama. Petter och Cajsa har bestämt att de ska byta rum och då ska de måla om väggarna. Så då får vi försöka hinna det denna helgen! Olle åker till Gislaved i morgon på cup, men Chrille får följa med honom, så jag kan vara hemma och fixa i  ungarnas rum!


Nej, nu är det dax för lite frukost, dusch och sedan åka till jobbet! Ha en bra dag!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards