Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Annelie - 6 februari 2010 20:07

Idag har jag haft fullt upp... Hade egentligen planerat att hinna med mer, men mitt projekt för dagen, tog längre tid än jag räknat med... På förmiddagen åkte vi och köpte en ny säng till Olle. Han har tidigare haft en loftsäng, och på senare tid har han klagat på att han sover dåligt i den.  Och jag har haft svårt att bädda den...

Så dagen har gått åt till att fixa i  Olles rum. Möblerna har liksom inte riktigt fått plats, eftersom han hade skrivbordet under sängen innan. Så nu var jag tvungen att fixa lite mer golvyta... Men lyckades bara genom att plocka undan och sortera bland alla hans saker, så jag kunde flytta ut en av hans bokhyllor. Men nu är det nästan klart, så Olle kommer kunna sova där inatt.


Soya har hjälpt till med allt roligt skräp!


Soya tycker om när  hon kan hoppa upp i Olles säng... Innan var det ju lite svårt...


Mysstund!


  I morse fick Soya gå ut och lägga sej på altanen en stund! Något som hon älskat sen hon var jätteliten. Det gick bra tills hon började möblera om bland mossan i min kruka, som jag planterat lite växter i...

           


Sitter nu framför tv´n och tittar på Melodifestivalen. Jag brukar inte tycka att så många låtar är bra, så här första gången man hör dem. Men efter några veckor brukar de växa! (En del av dem iaf...)


Ha en skön kväll!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards