Soya, Bea, Vera & annat.

Direktlänk till inlägg 25 juli 2011

Övningskörning

Av Annelie - 25 juli 2011 06:52

Det är väldigt bra att ha barn som övningskör... I alla fall för mej, som älskar att åka ut och åka små rundor!!! Igår körde vi till Boxholm, sen vägen mot Malexander, men svängde av mot färjan till Torpön. 


   Soya kommer med bestämda steg, efter att ha varit i skogen och kissat... antagligen rädd att hon inte ska få följa med och åka bil... 




   Här lämnar vi fastlandet med färjan mot Torpön.



     Och närmar oss Ön.



   Här ute är det alltid massor av folk, som kommer med båtar och bilar. Det serveras väldigt god mat och underbar glass!!! 


Precis intill serveringen har de en höghöjdsbana, som folk som är lite modigare och galnare än jag, kan klättra på... Verkar oxå vara populärt eftersom det oftast hänger nån där uppe bland träden när man åker förbi. 


I dag önskar jag mej lite sol och värme...!!! Det ser inte så lovande ut än, men klockan är ju bara 7.00 så det kan ju ändra sej!


Igår kväll fick jag ett sms från agilityproffsen i hundklubben. Det var några som skulle träna i dag klockan 10 och vi var välkomna att vara med. Det ska vi nog, Soya och jag, men de är ju så duktiga de andra och bygger världens svåraste banor, som jag inte har en chans att klara... Men vi får förenkla det lite för oss och köra det vi kan... Man lär sej ju massor bara av att vara med och titta på de andra! De är sååå duktiga!!!


Nä nu ska jag nog lägga mej en stund och läsa. Det är ju så skönt med en veckas semester till... Chrille började jobba idag och jag som brukar sova till minst 9 på mornarna vaknade pigg och alert klockan 6! Får väl försöka komma in i de turerna igen, tidiga kvällar och tidiga mornar...



Ha en bra dag, gott folk! 

 
 
Sonja o Onyx

Sonja" title="http://dinstudio.se]Sonja" target="_blank">dinstudio.se]Sonja o Onyx

25 juli 2011 08:14

Det var väldans vad fin den där ön verkar va.
Det är ganska skönt att gå upp på morron och sen få gå och lata sej igen. Jag ska nog landa på soffan ett tag jag också.
Ha det bra.
Sonja o flickorna.

http://minaflickor. dinstudio.se

 
Pernilla & pojkarna i Lidhult

Pernilla & pojkarna i Lidhult

26 juli 2011 22:49

Vilket mysigt ställe att åka till, ni har så mycket såna ställen uppe vid er.
Härlig hon är Soya på koret <3

http://www.beardieboys.com

 
Rose-Marie

Rose-Marie

27 juli 2011 09:01

Fina ställen ni har att åka till. Mysigt att åka färja. Underbar bild på underbara Soya. Hoppas du får en bra sista semestervecka. Jag har ytterligare 1 vecka ledigt. Sedan drar det igång.
Ha det gott

http://www.beardisenludde.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 oktober 2016 18:33

I fredags mötte vi upp Pernilla och Marianne med hundar hos Susanna, där vi brukar valla. De ville prova att valla med fyra av sina hundar, som de planerade att åka och göra vallanlagstest med på söndagen. Jag passade även på att låta Bea valla lite....

Av Annelie - 18 september 2016 21:46

Idag var det dax för hundklubbens gemensamma hundpromenad. Det brukar vara såna här promenader ca var tredje söndag, och detta var första gången för mej... Är ju ofta iväg och tävlar på helgerna så det har inte funkat innan... Promenaderna har varit ...

Av Annelie - 12 september 2016 20:45

... klass 2!!! I går var vi till Falköping och tävlade agility. Där tog vi vår andra agilitypinne och har därmed "bara" en kvar innan vi kan flytta upp till tvåan! I hoppklassen är vi redan klara, men vill inte flytta upp henne innan hon är färdig me...

Av Annelie - 20 augusti 2016 11:22

... jag jobbat i en hel vecka efter semestern, och överlevt även det!  Det är ju faktiskt ganska skönt att komma in i de dagliga rutinerna som jobbet innebär, även om det är så himla superskönt med semester.    För ett par veckor sedan åkte Cajsa...

Av Annelie - 28 juli 2016 22:36

.... är fortfarande på vår sida! Det är så himla skönt med solen och värmen!    Idag hade vi bestämt träff med Felicia, Axel och hundarna på vår klubb. Där fick hundarna springa fritt och leka medan vi satt och pratade. Chrille startade grillen o...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards