Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Annelie - 13 juli 2011 20:18

I morse åkte Olle, Soya och jag till Österbymo för att titta på och ta lite kort på PRO:arna som spelar boule på Ydrekullen varje måndag och onsdag.


  Undrar vem som är närmast???
       Pappa kastar.





     Min pappa. 
   Soya kollar in boulespelarna. 
  Stannade till med bilen när vi åkte ner mot Ömo igen och tog en bild över Ukreda där jag växte upp.
   I Ömo finns det ett runt hus! Ganska ovanligt tror jag!
    När vi kom till syrran skulle Wille och hundarna just ut o gå, så då följde Soya och med. Sen fick de leka i trädgården.
         
Efter besöket hos syrran, åkte vi hem till pappa, som spelat färdigt på Ydrekullen. Vi åkte och köpte pizza som vi satte i oss, sen fick vi glass och tårta. Mumsigt!


Ikväll har Soya och jag tränat lite agility. Hon har blivit så duktig på slalomen, som hon haft svårt med innan. Vi får se om vi ställer upp på nån av tävlingarna som kommer vara här i Tranås i höst...?


Nu ska jag koncentrera mej på damerna i semifinalen i fotboll! Heja Sverige!!!


Ha en bra kväll!!! 


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards