Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Annelie - 19 juli 2011 00:05

Igår åkte pappa, Chrille, Soya, ungarna och jag till Linköping, där Olle och pappa köpte sej varsina mobiltelefoner. Därefter åkte vi mot Bergs slussar för att titta på båtar och slussarna. Men tyvärr regnade det så det blev inte att vi tog ut kameran... Så inga foton... 


Idag har jag inte gjort speciellt mycket... Men det är ju det som är skönt med semester... 


Fast ikväll åkte Chrille, Cajsa, Olle, Soya och jag till hundklubben för en promenad och sedan lite agilityträning. Olle provade att springa med henne och det gick jättebra! Det får väl bli han som tävlar med henne sen, eftersom jag har scenskräck och inte kommer  våga att tävla...


   Skogspromenad.          Hittade goda körsbär!!! Mums!



   Och blåbär!!!
 


   Hallon fanns det lite oxå!


    Lingonen är på gång!

       Cajsa och Soya.
 


   Det är så himla kul att hoppa!!!!
   Och vippbrädan är hon inte alls rädd för, fastän den låter högt när den landar i marken.
 

   Olle testar tunneln.
 

   Visst ser hon glad ut???                  Slalomen är nåt vi måste träna mycket mer på...


                   Medans jag plockade fram kvällsmaten gick Chrille och Olle upp i vår skog och plockade körsbär! De är så himla goda... och jag tror att det finns vissa familjemedlemmar som åt mer än andra och de kommer antagligen prutta friskt inatt och i morgon! Men det får det vara värt! 


Nu är klockan snart halv ett på natten och jag borde sova, men eftersom jag sov länge i morse känner jag mej inte trött än... Men ska väl försöka att sluta mina blå och sova!


Må så gott och håll tummarna för att vi får njuta av lite sol i morgon... !


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards