Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Annelie - 15 juli 2011 22:44

Idag har jag städat altanen, eftersom vi får gäster i morgon... Olle fyller hela 10 år !!! Det är inte klokt vad tiden går fort... Man blir bara äldre och äldre... ;)


Har även plåtat lite med vår nya kamera!


   Jag älskar pelargoner!!!


     

 På kvällspromenaden fick vi med oss Olle, som skulle upp till Bredstorp för att prova den nya skottrampen, som byggts idag!
   Här tror jag att Olle kommer spendera en del tid framöver...


   Soya hittade en bandyboll som hon lekte med.


     Det fanns gott vatten på rampen...


     Soya testade även skopan på grävmaskinen som stod på Bredstorp...


    På hemvägen hittade Soya en väldigt rolig pinne oxå...!


Nu sitter jag här och väntar på att Cajsa ska ringa, för jag har lovat att hämta henne och ett par kompisar, som spenderar kvällen hos en annan kompis. Ska nog även försöka ringa Petter , som är i Halmstad över helgen med sina kompisar...


Sen är det läggdax för mej. Ska upp tidigt i morgon för att åka och handla och sedan baka en tårta!


Hoppas ni har haft en bra kväll!!! 
 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards