Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Annelie - 27 juli 2011 21:47

.... trots att jag har så mycket att göra! Hmm... Men ska packa och fixa ikväll, eftersom Cajsa, Olle och jag åker till Vimmerby i morgon och Bullerby-cup. Cajsa och jag ska tälta medan Olle sover med killarna i laget i en skolsal. 


På morgonen träffade vi lilla Sindy, en 3 månaders Irländsk setter, och hundarna fick leka en stund.

   
Under dagen har vi tränat på att sätta upp vårt enormt stora tält inför morgondagen... Det var väldigt svettigt!!!  


Ikväll har Chrille och jag varit med Soya på agilityträning, med proffsen igen. Det är väldigt bra att få många tips av tjejerna som kan detta med agility!


   Inti, eller Humle... Ser ingen skillnad!


   Freja.


     Soya väntar tålmodigt på sin tur.


   Söta Freja!
 


   Prince.


       Och så var det då äntligen Soyas tur! Gick ganska bra idag!


   Bacchus.


              Chrille blev lite trött...


Nu ska jag åka och handla lite frukost till i morgon, sen ska allt packas!


Håll tummarna för att vädret blir fint så vi inte måste simma runt i tältet...!!!!


Ha det bra! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards