Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 28 november 2010

Av Annelie - 28 november 2010 17:14

Jag älskar snön, men blåsten kan jag klara mej utan... Men med full klädutrustning på funkar promenaderna bra ändå! 


Igår var Petter och jag i Linköping och fyllde på Soyas matförråd! Vi hann oxå med en runda inne på Ikano-huset och Ikea. Köpte mina första julklappar för iår! Skönt att vara igång!


Egentligen skulle vi träffat Anette och hennes beardiestjejer där. Men hon sköt upp sin resa till Linköping (till hennes son). Istället ska vi ses nån annan gång! Kul! Ser fram emot ett besök framöver när vägarna inte är så riskabla längre!


På kvällen åkte vi (inte Cajsa, som var hemma här med kompisar) till syrran med familj i Österbymo. Åt god mat och hade det trevligt! Hundarna lekte en stund i snön och blev väldigt trötta... Soya hade däremot lite svårt att slappna av och vankade av och an och ville nog att vi alla skulle sitta på samma ställen... (ungarna var ju utspridda i huset). 


Idag har det snöat och blåst hela dagen. Soya och jag skulle åkt till Boxholm och träffat Soyas halvbror Jaspis med matte Marianne, som var där på kurs. Men jag vågade inte ge mej ut på vägarna... Kändes onödigt! Vi får oxå ta och ses en annan gång!


Har istället pysslat lite här hemma. Vill att det ska se skapligt ut i morgon, får då kommer mina arbetskollegor hit för den årliga julkortstillverkningen! Ska även äta lite gröt och dricka glögg! Ska bli kul!


Sätter in lite bilder från morgonpromenaden som Chrille, Soya och jag gjorde i dag!


                    

Nu ska jag njuta av lite pepparkakor med ädelost på!


Hoppas ni haft en bra första advent!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards