Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Annelie - 1 november 2010 17:34

Jaha, tänkte lämna lite rapporter från sjukstugan... Ringde sjukhuset och fick komma ner mitt på dagen! Doktorn lyssnade noga, tittade i halsen (och jag klöktes...) och sa att han ville ta lite prover på mej! Fick gå till labb och lämna lite blod och sen gå tillbaka till doktorn! (Jag fattar inte hur fort det gick! Satte mej i väntrummet halv 12 och var därifrån straxt efter 12... Brukar ju få vänta minst 45 min innan man får gå in, sen får man vänta länge i rummet.... Så + till Tranås vårdcentral idag!) 

I alla fall så hittade doktorn inga fel på mej, han sa att jag var kärnfrisk! Och eftersom jag inte smittade längre kunde jag gå och jobba i morgon! Och jag vill inget hellre än att känna mej pigg och kunna gå till jobbet, MEN DET FUNKAR INTE! Jag kan ju inte bara gå undan och vila när jag känner att jag måste osv! Och vila måste jag! Efter att jag varit iväg på en sån tur som till doktorn måste jag vila ett par timmar! Det är inte klokt att det inte finns nån ork alls! Han sa att han förstod att jag var trött efter en sån förkylning, men eftersom jag nu va frisk så kunde han inte sjukskriva mej! Men jag stod på mej och då sa han att han sjukskrev mej till och med onsdag! (Ja, jag tiggde faktiskt om att få vara hemma och det kändes inte alls kul! Sitta och tjata som ett litet barn, men hade han sagt nej, hade jag nog tagit till gråten!) 


Så nu ska jag ta det så lugnt jag kan fram tills torsdag! 


Ha nu en bra kväll!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards