Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Annelie - 9 november 2010 22:00

Ja, här har det snöat hela långa dagen...! Det är så himla fint ute... Men skulle bli helt nöjd om vi fick några minusgrader oxå! I eftermiddags gick Cajsa och hennes kompis Lisa ut med Soya... Hon har varit som tokig varje gång hon kommit ut i snön idag! 



Kombinationen blöt snö och lång päls är inte alltid så jättekul! Vi fick ställa henne i badkaret och spola bort snöbollarna... Stackarn...! Men jag tror hon tyckte att det var värt allt!!! För det var så kul ute! :0)


Nu är det läggdax igen... Fattar inte hur fort dagarna går... Har jobbat till kl. 17 idag. Därefter åkte jag och handlade lite! Sen lagade jag lite mat och när disken var i maskinen målade jag spaljén för sista gången! (Hoppas jag iaf!) Det kommer bli så fint när allt är klart! Ska försöka montera ihop byråerna oxå denna veckan! Spännande!


Hoppas ni tagit det lugnt i snökaoset idag! Go´Natt!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards