Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Annelie - 10 november 2010 18:40


Ja, nu äntligen har jag målat färdigt spaljén! Det ska bli så roligt när jag fått upp mina nya byråar som ska pryda hallen! Har tänkt att jag ska börja montera ikväll, men det känns som om det inte finns tid till det... Ska snart ta en promenad med Soya och sen klockan 20.00 tänkte jag titta lite på bönderna! Får väl se hur jag gör!? Jag vet hur irriterad och arg jag blir om inte allt funkar ... och då är det bättre att jag startar när jag är väldigt pigg!!!! 


Idag har det varit väldigt vackert ute! Precis så som jag vill ha det på vintern, fast aningens för varmt! Men i morse höll jag på att få sätta mej på rumpan och åka ner för Fabriksgatan... För det var nyplogat men de hade ännu inte sandat... gissa om det var halt...! Trodde att skulle trilla för varje steg jag tog! Som tur var kom jag fram till jobbet med armar och ben i behåll!


Såg väderleksrapporten för de kommande dagarna och jag behöver nog inte oroa mej för att jag inte varit ute i skogen och plockat mossa än...! Eftersom det ska bli regn så kommer nog snön inte bli långvarig här! Men sen när jag plockat allt grönt jag vill ha till advent så kan snön få komma igen! 


Nu ska jag ta och promenera lite! (Och försöka att undvika alla isfläckar ute!) 


Må så gott!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards