Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 6 november 2010

Av Annelie - 6 november 2010 21:01

Ja, då har jag äntligen börjat måla vår spaljé i hallen! Fattar inte att jag inte gjort det innan... Nu är den vit, visserligen bara med grundfärg än, men snart ska den vara klar!!!!! Det ser redan fräschare ut! Fast jag är lite otålig när jag gör nåt! Vill att det ska vara klart direkt! Men det är väl bara att vänta och vänta!


Eftersom jag inte vill att Soya ska bli vitare i pälsen har hon fått spendera dagen hos min svärmor och svärfar. Vi åkte tillsammans med dem till kyrkogården mitt på dagen. Gick runt lite och tittade på alla fina ljus... Sen fick vi middag där! Himla gott och skönt att inte behöva tänka på mat, när jag bara vill måla! Tack!


På kvällen åkte Olle, Soya och jag till Asby kyrkogård, där min morfar och mormor ligger begravda. Tände ett ljus på deras grav. Men det var himla läskigt att gå där i mörkret! (tur att Olle var med mej, eftersom han är så stor och stark!!!) Mötte nån där i mörkret... jobbigt när man inte ser vem det är! Men han blev kanske lika rädd som vi! Därefter åkte vi till Sunds kyrkogård, där min mamma ligger begravd! Där var det om möjligt ännu mörkare, fast vi var ensamma där och det kändes inte så otäckt.

Sen åkte vi på en snabbvisit till min pappa i Österbymo. Soya gick direkt och ställde sej vid kylskåpet hos honom... Kanske hade han nån god skinka eller nåt liknande!? 


Nu sitter jag här och tittar på tv. Ska nog ta och försöka komma isäng tidigt ikväll!


Ha en bra kväll!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards