Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 5 november 2010

Av Annelie - 5 november 2010 20:30


Idag har vi haft en ganska jobbig dag! (eller eftermiddag)


Jobbade en stund på morgonen och förmiddagen. (Har varit uklädd till pepparkaksgubbe och sjungit julsånger tillsammans med barnen...)


Sen på eftermiddagen var det begravning för Chrilles moster. Det var väldigt fint men samtidigt oerhört jobbigt! 


  


Efteråt träffades vi och Chrilles kusiner med fam hemma hos svärmor och svärfar. Där fick vi smörgåstårta och fika! Åt så mycket att jag höll på att rulla fram... 


Därefter hade Cajsa bandymatch så Chrille, Soya och jag åkte och tittade på henne! De vann med 5-1. Måste plocka fram lite varmare kläder nu när bandysäsongen har kommit igång! Frös massor idag, och det är först nu när jag sitter här i sängen med täcket uppdraget som jag känner att jag tinat upp helt! 


Ska snart gå ut en sista gång med Soya för i kväll! Sen ska jag sova, har lite spänningshuvudvärk sen eftermiddagen och så blir det till att ställa klockan tidigt i morgon...! Petter och Chrille åker klockan 8:00 till Göteborgstrakten (tror jag) och då tänkte jag vara snäll och hjälpa till med mackor och mat på morgonen! 


Ha en bra kväll! Nu ska titta klart på Idol... 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards