Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 23 november 2010

Av Annelie - 23 november 2010 19:06

Alltså, jag gillar snö och vinterväder massor, men snöstorm är inte kul!!!! Har man skottat fram bilen och skrapat alla rutor och sen om man till exempel går in i en affär i 5 min så måste man skrapa och borsta hela bilen igen... Och det är mindre skönt när snön piskar i ansiktet! Men visst, jag skulle vara väldigt glad om denna snön får ligga kvar till jul!!!! 


Soya har varit ute och lekt i snön idag!

        

Jag var äckligt trött idag när jag kom hem från jobbet! Egentligen borde jag tvätta, plocka i och ur diskmaskinen, dammsuga och fixa lite i mina fönster... Men det enda jag kommer göra ikväll, är att gå en sväng med Soya  och sen slappa framför TV´n!!! 


I morgon jobbar jag till halv 4, och ska nog åka till Linköping och köpa hundmat! Men det beror självklart på om vädret har lugnat sej nåt! Kan kanske börja köpa lite julklappar när jag ändå är i storstan! Får se!


Nu ska jag nog ta en macka och en kopp te innan jag promenerar med Soya.


Hoppas ni inte snöar in!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards