Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Annelie - 7 november 2010 19:05

Vad underbart väder det varit ute idag!!! Tyvärr har jag spenderat mesta tiden av dagen inomhus, men jag har ju kunnat se ut på det vackra vädret!


På förmiddagen åkte pappa och jag till Jönköping! (Lejde pappa som chaufför, eftersom Chrille och Olle oxå skulle till Jönköping o spela match, och jag då inte hade nån bil!) Vi gick till Ikea direkt! Köpte två byråar som jag ska ha i min uppfräschade hall! Sen blev det självklart lite annat smått o gott oxå! Därefter gick vi och åt på Domusrestaurangen! Åt kungsflundra, potatis och skagenröra! Mumma!


När vi kom hem målade jag min spaljé igen... börjar se ganska bra ut nu! 


Soya har varit hos mina svärföräldrar i dag igen. Hon har det bättre där när jag målar... och jag slipper ha dåligt samvete för att jag inte har tid med henne...! Så nu när hon kom hem var hon trött och la sej och sov direkt. Hade egentligen tänkt ta en promenad för att jag skulle få lite luft, men väntar en stund till... 


Ska göra lite läxor med Olle oxå ... bättre sent än aldrig! 


Just nu lyssnar jag på julmusik på min Spotify! När jag sökte musik insåg jag att nästan alla svenska artister gjort julskivor! Det finns hur mycket som helst!


I morgon har vi "stängningsdag" på jobbet! Då jobbar vi utan barn! 


Ha en bra fortsättning på kvällen!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards