Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 26 november 2010

Av Annelie - 26 november 2010 21:26

Ja, då äntligen är det dax för advent! Det är så mysigt! Måste ta en promenad bland husen här i Tranås nån kväll och spana in i alla fönstrena! (Jag vet; aaaningens nyfiken, men det är så kul att se hur folk har det i sina fönster...)


I dag slutade jag tidigt och det var som vanligt himla skönt! Hade planerat att sätta igång och städa direkt när jag kom hem, men det blev som vanligt... att jag inte fick nåt gjort först! Men när Chrille kom hem från jobbet åkte vi till Golden Thai och åt lunch! Himla gott! Sen fick jag lite energi och satte igång med lite städ och plock. Fixade fram ljusstakar och stjärnor till de flesta rummen i huset. (Cajsas rum är dock kvar, men det fixar vi i morgon)



   Lite adventsfint i sovrumsfönstret!



   Och i Olles rum...



   ... och Petters rum har fått ett uppsving...



   Vardagsrummet....



   ... och köket!



... vissa är inte så roade av städning...

  


Nu sitter jag och väntar på andra delen av Idol! Ska nog locka fram Soya från under Cajsas säng, och dra några tag med borsten!


Hoppas ni alla har en bra kväll!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards