Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 27 november 2009

Av Annelie - 27 november 2009 18:01

Ja, nu är det fredag igen och veckorna fortsätter att springa iväg! Och likaså helgerna...  

Vaknade och var väldigt yr idag... Gick till jobbet men var tvungen att gå hem efter ett par timmar. Cajsa och Olle var oxå yra idag...  Ringde sjukhuset och kollade om det kunde vara pga sprutan.. och hon sa att man i mindre vanliga fall kunde bli yr av den! När jag låg i sängen snurrade hela rummet... Men nu ikväll känns allt bättre igen! Hoppas det var den sista bieffekten av sprutan och att vi får vara friska nu!


Ikväll har jag fixat lite på trappan... Ställt ut min stol jag klätt in i mossa, planterat julväxter, satt en liten gran där och tänt ljuslyktor! Skulle behöva sätta fart inomhus oxå, men det är så himla trist! Skulle vilja ha någon som kunde komma och städa och ta hand om tvätten. Sen kunde jag pyssla hur mycket som helst! Men verkligheten är ju inte sådan i vårt hus... Sen har man ju en liten smutsgris till hund, som drar in ett och annat gruskorn... Fast det är ju lätt att dra ett tag med dammsugaren!


Ikväll blir det Idol och en popcornsskål!!!


Ha en skön kväll!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards