Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 4 november 2009

Av Annelie - 4 november 2009 20:41

Jaha, då har vintern kommit hit oxå!!! Det har snöat idag... Ja, det ligger ju inte kvar på marken men det har yrt lite och ungarna på jobbet har varit alldeles saliga idag... De skulle hem och plocka fram skidor och pulkor... Flört Någon som oxå gillade snön var förståss Soya! Cajsa och Olle var ute med henne på trädgården i eftermiddags. De kastade snöbollar som Soya tog. Hon gillar ju visserligen alltid när någon leker med henne på gården, men idag var det extra kul!


Tok-hunden Soya!


 

Favorit bollen! Eftersom den är punkterad så är det lätt att bita i.

 

  

Sötnosen!


Idag låg det även ett spännande paket i brevlådan! Ett nytt halsband till Soya som jag beställt av Anna Lycksäter i Växjö! Det var precis så fint som jag tänkt mej!!!

  

Vad tycks?


Nu ska jag koncentrera mej på Bonde söker fru! Det är så spännande och kul! Men lite udda sätt att träffa kärleken på. Inför halva svenska folket! Skrattande 


Ta väl vara på er!

Av Annelie - 4 november 2009 07:19

Har precis kommit hem från morgonpromenaden med Soya. Idag gick vi en ganska lång promenad. Jag brukar inte behöva det annars, eftersom svärfar kommer och går med henne på förmiddagen, men idag hade han förhinder. Men det är egentligen enormt skönt att gå en sväng så här dax! Fast det var tur jag tog mössa på mej, eftersom det blåser och blåser! Soya tycker det är läskigt när det blåser i plast banden som de hängt upp på gatan under fjärrvärmejobbet. Hon skäller och vill helst gå väldigt snabbt förbi! Flört Idag börjar Petter skolan kl. 10, så han hinner ta ut Soya en liten sväng innan dess igen, sen kommer jag hem mitt på dagen på rast. Och därefter dyker Olle upp ca kl 14. Känns skönt att hon inte behöver vara ensam så långa perioder.


Ikväll ska jag åka till kyrkogården och tända ett nytt ljus. Det är så vackert när det är mörkt och det lyser massor från gravarna!


Ha en bra onsdag!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards