Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 7 november 2009

Av Annelie - 7 november 2009 21:40

Idag "fyller" Soya 6 månader! Grattis till henne och hennes syskon!!! Tänkte borsta henne och sätta upp en liten fin tofs och plåta henne på 6 månaders dagen, men hon bara vägrade bli borstad. Ville bara leka! For runt som en galning här i hallen. Så det får bli busbilder istället för "finbilder"! Flört

        

Till slut fick vi ändå ett någorlunda bra "finkort", med tofs och allt!

  

Fattar inte hur fort hon växer den lilla busen!


Idag började jag dagen med att åka upp med Olle till ishallen tidigt för hockeyträning. Soya och jag gick en sväng i skogen under tiden! Skönt när hon kan springa lös!


Sen åkte Olle till sin kompis Hugo för en lekstund. Passade på att röja upp lite här hemma under tiden.


Framåt eftermiddagen fick jag sms från Cajsa ( som var i Örebro på bandycup). Hon skrev att hon kände sej febrig och hängig... Så förberedde mej på att få åka upp och hämta henne, men det var andra föräldrar där som skulle åka hem, och dem kunde hon åka med! Det är så tråkigt att hon inte fick vara med, men tyvärr inget att göra nåt åt! Gråter


Har även varit hos pappa och firat fars dag! (eftersom jag är i Nässjö på cup i morgon  firade vi idag.) Han fick boken om Hästmannen! Det är så fina bilder i den.


Nu ska jag snart sova! Är väldigt trött ikväll! ;)


Ha en bra kväll!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards