Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 2 november 2009

Av Annelie - 2 november 2009 20:25

Idag har det verkligen varit kallt och blåsigt ute! Men klär man bara på sej ordentligt så är det faktiskt väldigt skönt ute! Och det tycker Soya oxå! Hon älskar att springa lös i skogen när det blåser löv omkring henne och det finns massor som hon kan försöka ta!


Idag när jag kom hem på min rast, som jag har redan halv nio på måndagarna, var hela hallen täckt av små, små toapappersbitar!!! Chrille är den skylldige, som glömde stänga dörren till toan! Soya hade det nog inte alls långtråkigt i sin ensamhet! Massor att göra! Tungan ute


I helgen fick vi en massa fina bilder på Soyas söte bror Felix! Tack så mycket för dem! Sätter in några av dem här, så ni får se hur gullig han är!

      


Nu ska jag sitta vid tv´n en stund innan det är dax för sista kissrundan innan natten!


Sköt om er! Kyss


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards