Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 13 november 2009

Av Annelie - 13 november 2009 21:29

Jaha, då var otursdagen inne för det skrockfulla. Jag tror inte så mycket på sånt där, fast mamma sa alltid att man inte skulle lägga skor och nycklar på bordet... Och det har jag svårt att göra fortfarande! Men just fredagen den 13e har jag inte så mycket respekt för! Händer det nåt oturlig så hade det nog gjort det ändå!


Idag har Olle haft en stor dag. Han och Albin var maskotar i A-lagsmatchen! Det var väldigt spännande och pirrigt för dem...

  

Två förväntansfulla killar under TAIFs uppvärmning...


  

Olle passar till de stora killarna.


  

Olle är nr 87!


Nu på kvällen gick Petter, Soya och jag en sväng i skogen. Soya var som vanligt busig och sprang som en tok! Men jag måste säga att hon är väldigt duktig eftersom det funkar så bra när hon är lös i skogen. Möter vi nån och hon är långt framför så ropar vi "Stanna". Då sätter  hon sej ner och tittar på dem vi möter! Ibland sätter hon sej innan vi ens hunnit upptäcka dem! Igår träffade Chrille och hon 2 hundar oxå, och Soya satte sej ner och tittade på dem tills Chrilla hann ifatt henne!

      


Vi gick förbi snöhögarna utanför ishallen och bandybanan!

  

  

Det snöade ordentligt när vi var ute... Det hann faktiskt bli lite vitt på marken oxå!


Nej, nu ska jag lägga Olle så han orkar upp i morgon för att spela hockey! Jag ska fixa med Soya i morgon oxå inför utställningen på söndag!


Ha en bra helg!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards