Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 22 november 2009

Av Annelie - 22 november 2009 15:35

Jaha, då var vi hemkomna från vår lilla tripp till huvudstaden! Vi har haft det väldigt bra, med shopping, fint hotell, god frukost och fint väder! Jag känner verkligen att borta är bra, men hemma är bäst! Det är jättekul att vistas där ett tag, men jag skulle aldrig kunna bo där! Bara en massa människor överallt, vad man än ska göra... Och stackars hundar som får gå på promenad i innerstan utan möjlighet att ens få kissa på en liten grästuva! Men som sagt var, det är himla kul att stanna ett par dagar.

Allt flöt på bra första dagen, i fredags! Vi hittade till de ställen vi ville gå (de affärer vi ville besöka) och vi var nöjda framåt eftermiddagen och skulle straxt dra oss tillbaka till hotellet... Jag skulle bara gå in på Esprit och handla lite... Då det blir nåt vajsing med mitt kort. Det stod att "köp medges ej" fast jag visste att det fanns en hel del kvar! Sen stod det att det var fel kod, och det var jag hundra på att det inte var... Så som tur var hade jag lite kontanter... Gick sedan till en bankomat för att se om jag kunde ta ut lite mer... Men då snor den mitt kort!!!! Spärrade det och har nu beställt ett nytt kort.. Men vad strandsatt man blir utan pengar och kort! Som tur är hade Cajsa sitt kort med sej!

Vid frukosten igår, fick jag ett sms av Chrille. Tänkte att nu skriver han och undrar om vi sovit gott, osv... Men det stod istället, att Soya snott hans glasögon på nattduksbordet och tuggat sönder dem.... Hmm... Chrille var inte glad... och vågade knappt ringa hem, eftersom Soya är min hund i vissa lägen... ( När hon ska ut och kissa, när hon är olydig osv...) Men det löste sej, eftersom optikern hade lördagsöppet och kunde fixa till dem!


Syrran Carina, hennes dotter Malin och Cajsa.




Cajsa i en trång gränd i gamla stan.



Mätta och glada kusiner!



Det blåste en hel del på stan... Kolla Cajsas hår!


När vi kom hem var det en liten vän som blev väldigt glad när hon fick se oss!!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards