Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 27 juni 2013

Av Annelie - 27 juni 2013 06:41

Ja igår hade vi regn, regn o regn... På morgonen åkte vi o hämtade Wille, vars hundvakt inte kunde passa honom. Sen åkte vi till Malingskog, där hundarna fick leka och göra ifrån sej. Det regnade så mycket att mitt nya regnställ nog fick en chock... Efter att vi lämnat av Wille igen åkte vi hem o försökte torka lite... 


Efter jobbet sov jag en stund, o när jag vaknade hade det faktiskt slutat regna!!! Bea, som har påbörjat ett litet arbete i mitt land, fortsatte att fixa där...

   

Ja, det är väl uppenbart vem som trädgårdsarbetat... Bea försöker däremot se så oskyldig ut som bara hon kan... 




   


Kvällspromenaden gick mot Bredstorp där det finns stora o enormt roliga vattenpölar..


Idag verkar vädret bli bra o ikväll har vi KM i agility. Skulle egentligen tränat igår, men jag tyckte skaderisken var alltför stor i det blöta o hala gräset! 


Ha en underbar dag! 



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards