Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 13 juni 2013

Av Annelie - 13 juni 2013 22:32

Om du har tröttnat på bilder av Bea-bus, så är det ingen större ide´ att du fortsätter att läsa här....


Häromdagen lekte Bea o Cajsa med vattenslangen... Gissa vem som blev blötast...???

   





Igår stoppade jag båda hundarna i badkaret för schamponering! Soya är ju inte överförtjust, men stannar ändå kvar i karet... Men lilla Bea skulle hela tiden klättra ur, så jag fick ta hjälp av Cajsa... 

 

 

 

 


Idag hittade Bea världens roligaste leksak ute!!! En plastkruka! Hon lekte både länge o väl med den!

 

Hon kastade själv iväg den, o hämtade den sen...





       

Olle var med o lekte en stund.  (undrar om han tyckte att krukan var lika rolig?)






               

Sen kom även Cajsa ut o testade den roliga kruk-leken!





     

Uppe på stenen är det så skönt att ligga!!!






         

Soya tittade på sin syster från ett säkert ställe! 







 

Men hon fick inte vara ifred någon längre stund... Dock nappade hon inte på Beas lekinvit!






   

Måste även lägga in en bild på vår fina rhododendron! Den är så vacker just nu!



Den här veckan har jag mest ägnat åt att förbereda Petters student o planera allt som ska göras o handlas osv... Så just nu känner jag mej väldigt trött både i kroppen o knoppen! Det kommer bli jättekul på lördag, men jag längtar faktiskt lite till söndag, när allt ståhej är över o jag kan sitta på min altan med en bok o bara läsa.... 



Ha en bra kväll!







Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards