Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 3 juni 2013

Av Annelie - 3 juni 2013 06:50

Igår åkte Ann o jag till vår jobbarkompis Annika, som har tre valpar. Mamman är en chiuahua (ursäkta stavningen...) o pappan är en pomeranian. Valparna är nu 6 veckor o förståss jättesöta!!! Men ack så små! 


Hanen är till vänster o tikarna till höger.




   

Den ena tiken.





   

Ann gosar med en av tikarna.





 

Mamma Thyra.






     

Hanen var mycket större än tikarna... 






 

Den söte hanen! 




Det är tur att man redan har en valp hemma.... 


På kvällen kom svärmor o svärfar på lite mat. O sen tog Olle o jag en liten kvällspromenad med hundarna!


Idag ska jag till frissan nu på morgonen. (Det är kriiis, har inte varit där o klippt mej på läääänge...) 


Så nu är det dax att sätta lite fart... Väcka Olle, fixa till mej, åka med hundarna till svärmor o svärfar... O sen ska jag sätta mej o njuta i frisörstolen! Finns inte mycket som är skönare än när någon håller på med håret.... !!!!


Ha en bra dag!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards