Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 9 juni 2013

Av Annelie - 9 juni 2013 18:47

I morse kom pappa hit o vi åkte o köpte blommor på Ljungs! Jag köpte lite som jag planterade i min blom-låda. Så nu är det fint även där!


I eftermiddag har Sanna, Cajsa o jag varit i Malingskog med hundarna, så de har fått leka!  Cajsa fotade på hundarna... 


                           


Nu har regnet kommit hit, o jag sitter på altanen  medan hundarna sover gott på golvet!





Ha en bra kväll!


Av Annelie - 9 juni 2013 00:08

Ja, det blev verkligen miljöträning för Bea idag när vi gick på stan o tittade på studenternas karnevalståg! Det gick jättebra att ha med henne, hon reagerade bara på trummorna som de spelade på längst fram i tåget... Sen visade hon inte nån rädsla alls! 


 

Bea räcker ut tungan bakom mattes rygg... (Jag håller på att borsta Soya innan vi ska på stan...)







 

På stan! Det känns nog skönt att ha med sej sin syster, som inte är alls rädd av sej...







 

Så kom de då, elektrikerna!!! Electric Banana Band... I en grön lastbil full med bananer o hög musik...







 

Petter fick vara chaufför! 







 

Banarne, eller Jocke, som han heter, fick sitta på taket!






 

Efter att vi kollat lite på prinsessbröllopet, (är det nån mer än jag som tycker att Maddes man ser kaxig o dum ut? Jag vet inte vad det är, men jag tycker inte att han ser snäll ut... ) åkte vi till Malingskog för lite lek o agilityträning. 







 

Vi försökte oxå fota hundarna sittandes jämte varandra... Men det lyckas inte så bra med en valp som inte förstår kommandot "stanna"... 





Vi provade även med att ha husse ståendes jämte... Men då tittade de bara på honom..






       

Vatten är gott i värmen!






 

Ikväll åkte vi ut till Susanne o Peters sommarstuga för att hämta hem Olle som var där med William. Deras ena hund Dissy var jättekul tyckte Bea! O Dissy gillade Bea massor! De lekte mycket, o Soya gav sej in i leken ibland... 


Nu är det "mitt i natten" o jag ska snart krypa till kojs! Bea har nyss varit ute o kissat så vi får nog sova hela resterande natten!!!


Go natt! 






Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards