Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 18 juni 2013

Av Annelie - 18 juni 2013 22:37

Ännu en dag med fint o skönt väder! Det är så underbart!!! 


På förmiddagen åkte vi ut till hundklubben o lekte med Wille. Ja, eller Soya o Bea lekte med Wille... Sen åkte jag o lämnade dem hos Monika o Ove, där de skulle vara medan jag jobbade mina timmar.


När jag kom hem hann jag äta o vila innan Cajsa kom hem från Linköping. Chrille åkte upp i eftermiddags för att sova hos Olle de sista två nätterna! 


Ikväll har Cajsa o jag varit till sjön med de två håriga! Ingen av dem badade, bara jag som vadade i upp till knäna... Det skulle föreställa ett lockbete, men ingen av hundarna nappade... 


     


Tyvärr finns det så himla mycket mygg där att man inte kan vara stilla för länge, så vi fick snart åka hem igen... 


Nu ska jag snart krypa i säng, o kommer nog somna ganska fort känns det som ... 


I morgon ska Soya o jag träna agility!!! Så då hoppas vi på full fart!!!!


Ha det så bra!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards