Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Annelie - 29 januari 2011 22:22

Ja, idag är det lördag, och det är ju ganska skönt med helger!!! Lite ledigt är ju aldrig fel!!! 


Denna lördagen var vi igång tidigt... Olle hade träning kl. 8:00 och Cajsa och Chrille åkte till Jönköping för bandymatch vid den tiden oxå... Petter och j-20 åkte till Hanhals och Kungsbacka vid halv 11 tiden... (Cajsa och hennes bandykompisar vann med 3-1 och Petter och co förlorade med 2-1)


Jag hade klipptid på förmiddagen och eftersom Chrille hade bilen var jag tvungen att cykla dit... Inte lätt i detta väglaget!


När jag kom hem städade jag lite... Det är ju aldrig kul, men skönt när man är klar!!!


Just nu har Cajsa 4 kompisar här. De är i källaren vid den stora tv´n, så Chrille, jag och Olle har legat i våra sängar och tittat på vår lilla tv. Det har gått jättebra och har faktiskt varit riktigt mysigt!!!


   Det är skönt att somna i mammas och pappas säng! Men snart ska jag ta in honom i hans säng, för man sover ju inte så gott med en 9-åring jämte sej!!!

    Soya började kvällen nere hos tjejerna, men när det började skratta och fnittra gick hon upp och la sej under bordet i vardagsrummet... Blev antagligen störd i sin skönhetssömn!   


I morgon ska Soya och jag gå en lång promenad på morgonen. Sen klockan 11 spelar Olle match mot Hv 71. Får se om Soya får följa med... det är ju hennes favoritplats efter altanen, så hon kanske får hänga med!?


Nu ska jag läsa lite innan jag somnar... 


Ha en skön söndag i morgon!



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards