Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Annelie - 5 januari 2011 21:46


Igår när jag var på jobbet kände jag att eftersom jag inte varit ledig nån dag i december (förutom de helgdagar som jag ändå inte jobbar...) så var jag värd en semesterdag idag. Sagt och gjort! Stannade hemma idag! Kan ju unna mej lite semester ibland nu när jag får ytterligare 5 semesterdagar! (Eftersom jag fyller 40 i år, och jag jobbar inom kommunen får jag lite fler dagar...) 


Jag har spenderat mycket tid i köket, där jag har förberett mat inför kvällen. Bakade även ett par kladdkakor! 


Klockan 18 kom gästerna! Pappa och syrran med familj. Vi har ätit och pratat och haft trevligt! Carina, (syrran), och jag har även tagit en promenad med Soya. Det var himla kul att min systerdotter Malin och hennes pojkvän Viktor kom, eftersom de åker till Malaysia nästa vecka och kommer vara borta i 1 ½ månad. Skulle vara ganska skönt att åka iväg till nåt land utan snö, just nu! Det har kommit lite till idag... Jag gillar visserligen snön, men det räcker nu!!!


I morgon har vi ett par hockeymatcher att kolla på, annars ska jag mest ta det lugnt! Nu är det hockey som gäller på tv´n oxå! Sverige mot USA!


Ha en bra kväll! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards