Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Annelie - 22 januari 2011 18:48

Idag visade solen sej en liten stund på förmiddagen! Så skönt!!! 


Chrille och jag tog med oss Soya ut i skogen för att spåra lite... Det var jättelänge sedan hon spårade senast! Så det gick inte jättebra, men godkänt! Det var iaf jobbigt att gå i snön, ena stunden höll skaren, andra sjönk foten och man hade snö till knäna... Soya tyckte det var roligt att spåra igen, och jag tror hon blev lite trött, trots att vi bara la korta spår!


      

När vi kom hem ifrån skogen satte jag igång med att frosta av frysen... inte kul, men nödvändigt! Hittade massor av mat som jag inte visste att vi hade... Det är ännu inte klart, men ska fixa det lite senare sen!


I eftermiddag har vi varit i ishallen och tittat på j-20. Taif vann med 7-0 över Hovås. Petter var tyvärr inte med eftersom han varit sjuk hela veckan, men i morgon ska han spela med j-18!


Just nu sitter jag framför tv´n och tittar på handboll, samtidigt som Chrille håller på att laga mat. Fläskfilé och ris blir det ikväll. Mums!


Ha en bra fortsättning på kvällen!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards