Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av Annelie - 29 augusti 2010 21:30


Ja, som vanligt gick helgen fort... I morgon jobbar jag  mellan 7:15 och 14! En ganska skön dag! Ska ut på lite ärenden på stan efter jobbet sen blir det kurs igen för Soya och mej! 


Igår kväll åkte Chrille och jag ut till färjelägret på Torpön eftersom Chrilles jobb hade fest där. Vi var ett hundratal personer som åt världens godaste grillbuffe´! Eftersom jag körde och höll mej spik nykter, blev det lite trist när de andra blev mer och mer i gasen. Så jag promenerade bort till våra grannars sommarstuga och knackade på där. Satt och pratade med dem en stund. Sen skickade Chrille ett sms framåt 21- tiden och kunde tänka sej att åka hem även han, så vi var hemma innan 22:00. Himla skönt idag kan man säga.... 


Dagen har vi spenderat mestadels i ishallen! Första matchen spelades kl. 9:00 och sen har det rullat på hela dagen... Har serverat mat till killarna och brett mackor till deras mellanmål. Hade lite dåligt samvete för Soya, som varit hemma med Petter och Cajsa hela dagen, så tog med mej henne och Petter i en paus och åkte ut i skogen och la ett spår. 

     Lite lek med bollen hann vi med i skogen oxå! 


  

Soya har, med Cajsas hjälp, kommit på att hon kan stå i fönstret och titta på oss, när vi åker eller kommer hem.... (Aaaaaaaaaaaaningens dåligt kort bara.....) De brukar vinka av mej där på morgonen när jag åker till jobbet! 


Nu ska jag slå upp min bok och läsa lite! Och sedan kommer jag nog somna gott, eftersom jag är enormt trött! 


Hoppas helgen varit bra för er alla!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards