Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av Annelie - 21 augusti 2010 18:40

Ja, nu var det länge sedan jag skrev här... Har jobbat och varit enormt trött när jag kommit hem, och tagit det väldigt lugnt. Och det hade kanske sin förklaring eftersom jag blev förkyld i mitten på veckan, och känner mej inte pigg ännu! Det känns som om jag skulle kunna sova i flera dygn...


Så det har inte hänt så mycket denna veckan. 


I onsdags hade Olles träningsgrupp match på hockeylägret. Olles lag vann och han var nöjd med matchen. Men som väntat blev han oxå förkyld och fick stå över de två sista dagarna på lägret. 


I dag har vi ätit middag på Mc Donalds!!! Det är ju inte vanligt att vi bara åker till Mjölby för att äta, men idag orkade inte jag laga mat och Chrille har haft träning mitt på dagen, så vi åkte dit. (Jag har sovit när Chrille och Petter tränade....)


                 Vid Mc Donalds i Mjölby finns det en speciell plats där man kan ha med hundar och även rasta dem. Så det luktade himla gott enligt Soya!


Nu blir det en lugn kväll framför tv´n eller med näsan i en bok. Skulle hemskt gärna vilja bli lite piggare så jag orkar gå långa promenader utan att vara helt slut efteråt! Och jag tror att om jag tar det lugnt så blir det nog bättre!!! 


Hoppas ni alla har haft en skön och bra vecka!


Må så gott!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards