Soya, Bea, Vera & annat.

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Annelie - 15 augusti 2010 20:49

Jaha, då var dagen här, som kändes så avlägsen  för 4 veckor sen!!! Men tiden går ju fort...   Jobbar mellan 6 och 14 i morgon! Sen på kvällen ska vi börja på kurs igen, Soya och jag. Fortsättning på alllmänlydnaden. Tror vi behöver det både hon och jag.

 

Idag har jag tagit det lugnt! Tvättat lite, läst och varit i ishallen lite. Har även haft kaninerna ute i hagen. Vilket är frustrerande för Soya, eftersom hon inte kommer in till dem och måste springa runt utanför och försöka få igång dem till att röra sej lite. Sudden skiter fullständigt i henne, och sitter och tvättar sej precis innanför stängslet, medan Soya pockar på uppmärksamheten...

 

  Svärfar Ove (som gäspar...), Soya och Cajsa kollar på j20-killarna!

  

Petter står längst fram. Han var ganska mör i benen idag... Undrar hur det ska gå för dem i morgon när de ska träna igen...? 

 

Olle har oxå fått prova sina nya skridskor idag och de kändes bra. I morgon drar hockeylägret igång, så då är det tidig uppstigning för honom oxå... 

 

Nu ska Cajsa och jag gå en sista sväng med Soya för kvällen, sen ska jag nog krypa ner och försöka sova!

 

Må så gott! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Soya och annat


Ovido - Quiz & Flashcards